زمزمه های تنهایی...


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

و آنگاه خود را شبی میابم که مهتابش تویی..و تو را

معبودی که راهبش منم..و مرا التهابی که

آغوشش تویی..و تو را تنهایی که انیسش منم...

(دکتر علی شریعتی)

روی تخته سنگی نوشته شده بود، اگر جوانی عاشق شد چه کند ؟من هم روی آن نوشتم باید صبر کند...

ان هم نوشت اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی روی تخته سنگ نوشتم بمیرد بهتر است..

بار سوم که از آنجا عبور میکردم جوانی مرده زیر آن تخته سنگ یافتم...

 

ای معنای انتظار یک لحظه بایست..دیوانه شدن بخاطرت کافی نیست؟..

یک لحظه بایست و یک جمله بگو..تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟...

 

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم..در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت میکنم.

امشب وجودم خسته است از سردی دل های سرد..

آیا تو هم در فکر من هستی در این شبهای سرد.....

 

 

 

ضیافت های عاشق را خوشا بخشش خوشا ایثار ..خوشا پیدا شدن در عشق برای گم شدن در یار..

چه دریایی میان ما ماست ، خوشا دیدار ما در خواب ..چه امیدی به این ساحل، خوشا فریاد زیر آب...

 

گاهی آنقدر غرق در آرزوهایت هستی که فراموش میکنی خودت آرزوی کسی هستی...

 

 

ای مهربان وقتی که خورشید به پیشواز شب میرود و کوچه از صدای آخرین عابر تهی میشود با کوله باری از غم و

درد میروم وتو را در میان کوچه های ساکت شهر تنها میگذارم ...غمگین مباش ای واعظ شکوفایی باران...

من باید بروم تا با غم غریبی خویش غم غربت را از جداره های دل عاشقان بزدایم اما تو بدان که نبض خاطرم هر لحظه به یاد تو میزند..

چو رخت خویش بر بستم از این خاک

همه گفتن که با ما آشنا بود

ولیکن کس ندانست این مسافر

چه گفت و با که گفت و از کجا بود..

 


این جسم من از خاک است..همخاک شود روزی..

این اسم من از دفتر هم پاک شود روزی...

این عکس من از کاغذ هم صاف شود روزی..

هر کس که مرا یابد، یا خط مرا خواند

باشد که کند یادم..غمـــــــــــــــناک شود روزی...


عكس هاي فانتزي

 

 

 

عكس هاي فانتزي

 

عكس هاي فانتزي

 

شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم...

خداحافظ و این یعنی در اندوه تو میمیرم /در این تنهایی مطلق که می بندن به زنجیرم..

و بی تو لحظه ایی حتی دلم طاقت نمی آرد / و برف نا امیدی بر سرم یک ریز میبارد..

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم/ چگونه میروی با آنکه میدانی چه تنهایم..

خداحافظ تو ای همپای شبهای غزل خوانی ..

خداحافظ.. به  پایان آمد این دیدار پنهانی...

 

 عكس هاي فانتزي

 



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت13:18---29 آذر 1389
سلام مهتاب
منم لینکت کردم
فقط یه چیزی. اگه وبت بلاگفا بود خیلی خوب میشد. چون اینطوری خیلی بیشتر میتونستم پیشت بیام
ولی حالا هم میام نگران نباش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 26 آذر 1389برچسب:,ساعت 15:54 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com